FANDOM

Eisbiber to bobrowaty Wesen, który po raz pierwszy pojawił się w "Danse Macabre".

CharakterystykaEdytuj

Kiedy Eisbiber woge'uje przypomina bobra. Ich ciało pokrywa płaszcz z matowego złotego futra. Ich noski stają się czarne i rosną czarne wąsy. Eisbibery nie są "super" Wesenami. Nie posiadają żadnych mocy. W większości są bardzo bojaźliwe. Wśród wesenów mają reputację tchórzów (choć wolą nazywać to "zdrowym rozsądkiem". Jednak nie są one tak tchórzliwe jak Mauzhertz i jeśli zostaną pozostawione bez wyjścia, będą próbować walczyć Eisbiber okazuje wdzięczność przez dawanie prezentów. Zazwyczaj są przyjazne, ale mogą być bardzo wścibskie.

Trzymają się często w grupach, które mają demokratyczny wpływ na ich społeczność poprzez głosowanie w ich Loży. ("Zostawcie to bobrom") Mimo, że jest to pokojowa, łagodna i wolna od przemocy rasa, ich ciekawość jest znana z tego, że wpędzają ich w kłopoty.

Eisbiber są bardzo dobrzy w naprawianiu i budowaniu rzeczy. Są z natury bardzo dobre. W rezultacie często znajdują zatrudnienie jako robotnicy budowlani, wykonawcy budowlani i mechanicy różnych typów.

Eisbiber bardzo obawiają się Grimów i robią wszystko, aby nie znaleźć się w sytuacji sam na sam. Nawet jeśli Eisbiber zaprzyjaźnił się z Grimmem, może wpaść w panikę i uciec.

Eisbiber mają wspólne powiedzenie "Silni razem, bezpieczniej daleko od siebie".

ZdjęciaEdytuj

Osobny artykuł: Eisbiber/Zdjęcia