FANDOM

Spis odcinków Edytuj

Numer

Odcinka

Tytuł Oryginalny Tytuł Polski Opis
1 "Fugitive" "Zbieg" Po chaotycznych wydarzeniach z poprzedniego sezonu Renard przygotowuje misterny atak na Nicka. Eve doświadcza komplikacji po użyciu uzdrawiającego patyka.
2 "Trust Me Knot" "Węzeł zaufania" Nick ucieka, a HankWu przejmują zadanie pokonania Renarda. EveTrubel badają tajemnicze płótno.
3 "Oh Captain, My Captain" "Kapitanie! Mój Kapitanie!" Nick znajduje nowy sposób na podkopanie wizerunku Renarda. Pomagają mu w tym Eve, MonroeRosalee, pracując nad ważnym zaklęciem.
4 "El Cuegle" "El Cuegle" W związku z porwaniem Nick, HankWu wszczynają śledztwo wobec wesena, którym kierują nieoczekiwane motywy. Diana przekazuje zaskakujące wieści Monroe’owi i Rosalee.
5 "The Seven Year Itch" "Siedem lat chudych" Zespół bada morderstwo w parku. Tymczasem Monroe i Rosalee sprawdzają, czy przeczucie Diany było słuszne, zaś Adalind znajduje osłabioną Eve w tunelu pod kryjówką.
6 "Breakfast in Bed" "Śniadanie do łóżka" Renard stawia czoła swojej przeszłości, a zespół bada sprawę brutalnego morderstwa w hotelu. Monroe i Rosalee pomagają Eve w odczytaniu tajemniczych symboli z płótna.
7 "Blind Love" "Ślepa miłość" Grupowa wycieczka z okazji urodzin Monroe’a przybiera morderczy obrót. Renard zbliża się do Diany, a Eve zostaje nawiedzona przez mroczną moc.
8 "The Son Also Rises" "Powrót syna" Eve szuka schronienia w Zielarni. Hank i Wu badają sprawę śmierci kilku naukowców, a Renard sprawdza narysowane przez Dianę znaki.
9 "Tree People" "Ludzie z drzewa" Po przerażającym przeżyciu Eve pozostali podejmują nowe środki ostrożności. Nick, Hank i Wu udają się do mrocznego lasu zbadać sprawę upiornego drzewa.
10 "Blood Magic" "Magia krwi" Eve zwraca się do Adalind po pomoc, Renard rozmawia z Nickiem o symbolach z tunelu, a brutalny atak na dom spokojnej starości prowadzi do wszczęcia śledztwa.
11 "Where the Wild Things Were" "Tam, gdzie dzikie stwory" Eve i Nick robią ryzykowny krok w nieznane. Pod ich nieobecność pozostali postanawiają podzielić się z Renardem informacjami.
12 "Zerstörer Shrugged" "Proroctwo" Mroczna moc z innego wymiaru przybywa do Portland. Gdy Nick i Eve przygotowują się do walki, Hank i Wu zostają wciągnięci w wir dziwnych wydarzeń.
13 "The End" "Koniec" W obliczu zagłady zespół nie szczędzi sił, szukając sposobu na pokonanie Zerstörera. Renard i Adalind walczą o życie swoich dzieci.